Krita

Krita on avoimen lähdekoodin digitaalinen maalausohjelmisto, joka on saavuttanut suosiota luovassa yhteisössä. Se tarjoaa laajan valikoiman työkaluja ja ominaisuuksia, jotka tekevät siitä loistavan valinnan kuvittajille, suunnittelijoille ja digitaalisille taiteilijoille. Kritan käyttöliittymä on intuitiivinen ja helppokäyttöinen, mikä tekee siitä ihanteellisen sekä aloittelijoille että edistyneille käyttäjille.

Kritan pääominaisuudet ovat:

• Muokattavat siveltimet: Voit luoda yksityiskohtaisia kuvia, sarjakuvia, konseptitaidetta ja paljon muuta.
  • Tuki grafiikkatauluille: Tämä mahdollistaa tarkemman ja ammattimaisemman työskentelyn.
  • Tasot ja maskit: Nämä tarjoavat edistyneitä valinta- ja muokkaustyökaluja, jotka ovat välttämättömiä monimutkaisemmissa projekteissa.
  • Suodattimet ja tehosteet: Näiden avulla voit muokata ja parantaa luomuksiasi monin eri tavoin.

Krita on yhteensopiva useiden käyttöjärjestelmien kanssa, mukaan lukien Windows, Linux ja macOS, mikä tekee siitä laajasti saatavilla olevan. Se on erityisen suosittu digitaalisen taiteen ystävien keskuudessa, ja se on suunniteltu ensisijaisesti digitaalisille taiteilijoille, kuvittajille ja sarjakuvien piirtäjille. Krita on vapaasti ladattavissa ja käytettävä, ja se tarjoaa käyttäjille vapauden ilmaista luovuuttaan tietokoneen kautta.

Krita-koulutukset ja Krita-aiheiset kurssit

Mixtum on pitkän linjan koulutusyritys, joka tarjoaa laajasti erilaisia koulutuksia ja kursseja. Tällä hetkellä Scibus-koulutukset järjestetään vain tilaustyönä ja yksityiskoulutuksina. Ota yhteyttä ja kysy tarjous omalle taitto- ja julkaisukoulutukselle. Ammattimaisempaan käyttöön Mixtum järjestää tasaiseen tahtiin avoimia Adobe Illustrator -peruskursseja. Vaikka kyseessä on ammattimaisempaan käyttöön tarkoitettu sovellus, Illustrator-kursseille voivat osallistua myös kaikki harrastajat.

Linkit ja lähteet