Maxon Cinema 4D

Maxon Cinema 4D on ammattimainen 3D-mallinnus-, animaatio-, simulaatio- ja renderointiohjelmisto. Se on suunniteltu nopeaksi, tehokkaaksi, joustavaksi ja vakaaksi työkaluksi, joka tekee 3D-työnkulut helpommin saavutettaviksi ja tehokkaammiksi suunnittelijoille, liikegrafiikan tekijöille, VFX-ammattilaisille, AR/MR/VR-kehittäjille, pelinkehittäjille ja kaikenlaisten visualisointien ammattilaisille.

Cinema 4D tuottaa hienoja tuloksia, olitpa sitten työskentelemässä yksin tai tiimissä. Cinema 4D on tunnettu siitä, että se on yksi helpoimmin opittavista ja käytettävistä 3D-sovelluksista. Maxon tarjoaa opetusvideoita Cineversityssä ja satoja pikavinkkejä. Maxonin koulutustiimi isännöi viikoittaisia ja kuukausittaisia live-webinaareja auttaakseen uusia ja nykyisiä käyttäjiä menestymään. Cinema 4D Lite -versiota voi myös käyttää myös yhdessä Adobe After Effects -ohjelmiston kanssa.

Erityisen tunnettu Cinema 4D on MoGraph-työkalustaan, joka on proseduraalinen mallinnus- ja animaatiotyökalusarja, jonka avulla liikegrafiikan suunnittelijat voivat nopeasti ja helposti luoda monimutkaisia ja abstrakteja animaatioita. MoGraphin ytimessä on Cloner-objekti, joka mahdollistaa objektien monistamisen monin eri tavoin. Lisäämällä MoGraphin tehokkaat Effectorit yhdistelmään voit laittaa kaiken liikkeelle äänen, murtumisen, kenttien ja paljon muun avulla – usein ilman yhtäkään avainkehystä! MoGraph on ammattimaisen broadcast-grafiikan suunnittelijoiden käyttämä järjestelmä, ja se sai Teknisen Saavutuksen Palkinnon elokuvataiteen ja -tieteen akatemialta vuonna 2019

Cinema 4D -koulutukset ja Cinema 4D -aiheiset kurssit

Mixtum on pitkän linjan koulutusyritys, joka tarjoaa laajasti erilaisia koulutuksia ja kursseja. Tällä hetkellä Cinema 4D -koulutukset järjestetään pääosin tilaustyönä ja yksityiskoulutuksina. Ota yhteyttä ja kysy tarjous omalle Cinema 4D -koulutukselle. Koulutus voi sisältää pelkästään Cinema 4D -ohjelmiston käyttöä tai esimerkiksi laajemmin Cinema 4D -sovelluksen ja Adobe After Effects -sovelluksen yhteiskäyttöä. Kaikille avoimet Cinema 4D -kurssit löytyvät joka tapauksessa Mixtumin kurssikalenterista.

Linkit ja lähteet